preskoči na sadržaj
Vijesti

LEKTIRA NIJE BAUK!

Lektira nije bauk! Zaključio je 4.a razred nakon sata lektire koji je održan 27. travnja u suradnji njihove učiteljice Zvonke Rakuše i školske knjižničarke Jasmine Balog. Uz dobru motivaciju, ugodno okruženje i poticajno društvo knjiga postaje naš prijatelj.

Učenici su najprije pročitali knjigu Felixa Saltena Bambi, a svoje razumijevanje i poznavanje pročitanog djela provjerili su kroz kviz koji se sastojao od 24 pitanja. Najbolje u kvizu bile su Rebeka Matkun i Lana Novak. Čestitke curama!smiley

Fotografiju pogledajte pod opširnije.


Pobjednice kviza - Lana i Rebeka.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Jasmina Balog   datum: 3. 5. 2017.

e-Škole

e-Dnevnik


Korisni linkovi

Tražilica

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Carnet - vijesti
02.08.2017. 12:50
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu visokodostupnog sustava za upravljanje API pozivima u pilot projektu “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

01.07.2017. 14:56
Ispunite upitnik o digitalnim kompetencijama u okviru projekta CRISS
U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020. 


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju