preskoči na sadržaj
Vijesti

Neobična pustolovina 2.b i učiteljice Svjetlane

U ponedjeljak 29. svibnja učenici 2.b razreda sa svojom su se učiteljicom Svjetlanom Zlatarek odvažili i bili u neobičnoj avanturi. Posjetili su svog prijatelja Matea Horvata. Zašto neobičnoj? Mateo živi u romskom naselju, a učenici 2.b razreda prvi su put bili tamo. Ugostila ih je Mateova mama sa slatkišima i sokovima. Igrali su se u dvorištu, prošetali po naselju i vidjeli gdje žive ostali prijatelji iz razreda. Svi ljudi iz naselja odmah su uočili male goste te ih srdačno pozdravljali. Bila je to vrlo neobična pustolovina jer rijetko kada jedan razred s učiteljicom šeće naseljem.

Fotografije pogledajte pod opširnije.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju

e-Škole

e-Dnevnik


Korisni linkovi

Tražilica

Kalendar
« Rujan 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Carnet - vijesti
29.08.2018. 10:24
Webinar za učenike i roditelje: analitike učenja u e-Školama
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET organizira webinar na temu sustava za analitike učenja koji je osmišljen u okviru pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

28.08.2018. 13:51
Pilot projektom e-Škole značajno povećana digitalna zrelost 10 posto hrvatskih škola
Povećanje razine digitalne zrelosti 10 posto hrvatskih osnovnih i srednjih škola glavni je rezultat uspješno završenog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ kojeg je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET započela s partnerima 2015. godine. 

02.08.2018. 13:06
Pilot projektom e-Škole započela digitalna transformacija škola u Hrvatskoj
Škole koje sudjeluju u CARNET-ovom pilot projektu "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola" značajno su napredovale u primjeni digitalnih tehnologija, pokazuju rezultati završnog vrednovanja digitalne zrelosti škola koje su CARNET i Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu (FOI), akademski partner na projektu, proveli u razdoblju od veljače do travnja ove godine.


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju