preskoči na sadržaj
Vijesti

Neobična pustolovina 2.b i učiteljice Svjetlane

U ponedjeljak 29. svibnja učenici 2.b razreda sa svojom su se učiteljicom Svjetlanom Zlatarek odvažili i bili u neobičnoj avanturi. Posjetili su svog prijatelja Matea Horvata. Zašto neobičnoj? Mateo živi u romskom naselju, a učenici 2.b razreda prvi su put bili tamo. Ugostila ih je Mateova mama sa slatkišima i sokovima. Igrali su se u dvorištu, prošetali po naselju i vidjeli gdje žive ostali prijatelji iz razreda. Svi ljudi iz naselja odmah su uočili male goste te ih srdačno pozdravljali. Bila je to vrlo neobična pustolovina jer rijetko kada jedan razred s učiteljicom šeće naseljem.

Fotografije pogledajte pod opširnije.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju

e-Škole

e-Dnevnik


Korisni linkovi

Tražilica

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Carnet - vijesti
02.08.2017. 12:50
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu visokodostupnog sustava za upravljanje API pozivima u pilot projektu “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

01.07.2017. 14:56
Ispunite upitnik o digitalnim kompetencijama u okviru projekta CRISS
U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020. 


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju