Oslikavamo školu

Haring je volio raditi s djecom, divio se njihovoj mašti, smislu za humor, nedostatku predrasuda te je poticao mlade ljude da se okupljaju kako bi zajednički stvarali vlastita umjetnička djela.
Haringove višebojne, bezlične figure ne otkrivaju nikakve naznake spola, rase, religije ili seksualne orijentacije, predstavljajući ljude kao zasebna, ali jednaka bića. Haring je u svom dnevniku napisao: „Važno je za buduće postojanje ljudske rase da shvatimo važnost pojedinca i stvarnost da smo svi različiti, svi pojedinci, svi se mijenjamo i svi doprinosimo ‘cjelini’ kao pojedinci, a ne kao skupine ili proizvodi ‘masovnog identiteta’, ‘anti-individualnih’ ili ‘stereotipnih’ skupina ljudi s istim ciljevima, idejama i potrebama.“

Pročitajte još

Umjetnost u službi vjere i obrazovanja

Umjetnost u službi vjere i obrazovanja

Vjeroučenica Marija Crnčec (8.a), članica školske likovne grupe, pod mentorstvom učiteljice Ide Domišljanović svojim je umjetničkim talentom...

Skip to content